Čemu, kaj in kako brati besedila v vrtcu?
Izbira književnega besedila in pogovor o njem v vrtcu izhajata iz naslednjih treh temeljnih vprašanj, ki so praviloma povezana tudi s sestavo sodobnega kurikula (za pouk književnosti) in njegovih vsakodnevnih aplikacij v pedagoški praksi – ta vprašanja so:
- Čemu brati besedila v vrtcu?
- Kaj brati, da bodo otroci doživeli bogastvo sporočil in razpoloženj, ki jih ponuja književnost?
- Kako brati besedila, da bodo otroci doživeli »uro s književnim besedilom« kot prijetno izkušnjo, ki jim bo odprla vrata v nov svet, hkrati pa bodo razvijali svojo recepcijsko zmožnost (zmožnost čim globljega doživetja literarnega besedila)?

Čemu brati?
To vprašanje je povezano s cilji književne ...
Za ogled celotne vsebine morate biti registriran uporabnik .
Oglejte si prednosti portala.