Ples v vrtcu
Vesna Geršak
Fotografije: Vesna Geršak
Uvod
Kurikulum za vrtce (1999) umetnost opredeli kot sredstvo, ki otroku omogoča udejanjanje ustvarjalnih potencialov, izraženih v otrokovem igrivem raziskovanju sveta. Otrok umetnost doživlja, skozi umetnost komunicira, v umetnosti izumlja in ustvarja, se sprošča in pridobiva umetniško predstavljivost oziroma razvija čut za estetiko. Vzgojitelj pri otroku spodbuja radovednost in veselje do umetniških dejavnosti z oblikovanjem bogatega raznovrstnega okolja, ki otroku omogoča doživljanje sebe in drugih, okolice in (plesne) umetnosti.
{{Plesne dejavnosti v vrtcu naj bi potekale tako, da otrok raziskuje gib, si sam izmišlja gibe, jih ustvarja, povezuje in tako oblikuje plesno gibanje.}} Pomembnejši od ...
Za ogled celotne vsebine morate biti registriran uporabnik .
Oglejte si prednosti portala.