Slikanje na podlagi neposrednega ogledovanja umetniškega dela

Avtor: dr. Tomaž Zupančič, Likovna umetnost

Kategorija: Kaj lahko počnemo

Objavljeno: 17. 12. 2021

Pri tej likovni dejavnosti izhajamo iz cilja, ki poudarja pomen otrokovega doživljanja umetnosti, v tem primeru umetniških slik Pabla Picassa. Likovna didaktika se zaveda pomena uvajanja otroka v svet likovne umetnosti, zato razvija metode, ki otroku umetnost približujejo.


Slika 143 - Pablo Picasso (1881-1973)

Namen teh metod je, da otroka notranje motiviramo za natančno in občutljivo opazovanje likovnih del, da se njegova pozornost, namenjena umetnini, daljša, da v njej poskuša odkrivati zanimive detajle in podobno.

Ena od metod je slikanje na podlagi neposrednega ogledovanja umetniškega dela.

Prerisovanje že upodobljenih motivov, kopiranje risb odraslih in podobni načini so s stališča likovne didaktike odsvetovana početja. Namesto tega sodobna ...

Za ogled celotne vsebine morate biti naročnik.
Oglejte si prednosti portala.