Slikanje na podlagi neposrednega ogledovanja umetniškega dela
Pri tej likovni dejavnosti izhajamo iz cilja, ki poudarja pomen otrokovega doživljanja umetnosti, v tem primeru umetniških slik Pabla Picassa. Likovna didaktika se zaveda pomena uvajanja otroka v svet likovne umetnosti, zato razvija metode, ki otroku umetnost približujejo.
![Slika 143 - Pablo Picasso (1881-1973)](/media/images/1._Slika_143_-_Pablo_Picasso_18811973.original.jpg)
Namen teh metod je, da otroka notranje motiviramo za natančno in občutljivo opazovanje likovnih del, da se njegova pozornost, namenjena umetnini, daljša, da v njej poskuša odkrivati zanimive detajle in podobno.
Ena od metod je slikanje na podlagi neposrednega ogledovanja umetniškega dela.
Prerisovanje že upodobljenih motivov, kopiranje risb odraslih in podobni načini so s stališča likovne didaktike odsvetovana početja. Namesto tega sodobna ...
Za ogled celotne vsebine morate biti naročnik.
Oglejte si prednosti portala.